Shop Mobile More Submit  Join Login


“Hurry up! We’re going to be late for the plane!” your friend cried. You picked up your stuff and headed over to her. “Alright! I’m coming!” you cried as you got in. You set your bags where that lady at the counter told you to as you took a seat next to (Friend Name).

“Oh my gosh! I can’t believe we’re going to England! Just the two of us!!!” she cried, happily. You smiled. “What should we do when we get there? It’s like an 8 hour flight ‘till we land or so.” you replied. So long but so worth it.

“Ummm.... let’s visit Big Ben!” she responded. You nodded. “Yeah and then we could take pictures and eat somewhere!” you cheered.

“Yeah that sounds so cool!” she cried.

~*~*~*~*~*~*~*~*Time Skip!!!~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

"Oh thank god I can't believe we made it!" (Friend Name) cried. You smiled. England sure was nice, all the sights to see around here! "Man this place is huge!" you awed. You walked around with (Friend Name) taking pictures of the sights with your phone. "Mom's gonna flip at these pics!" you cried.

"Haha! I know right so is my mom!" (Friend Name) cheered. "Let's see what is in the marketplace!" she suggested. "Sure, let's go on ahead!" you say as you followed her along the array of merchents down the streets.

"Fresh Apples for sale!"

"Buy scones get 'em while they're hot!"

"Curry! Curry buns for sale!!"

"Wow there sure is alot of things here." you say. "Yeah, that's for sure." she said. "Maybe if we walk around we could fine something nice to bring back home." you continues as you walked down the pathway. There was not a clould in sight and the weather was quite lovely. The sun wasn't in your face either! What a beautiful day it is today.

"Oh (Name) LOOK! THEY'RE BEAUTIFUL..." cried (Frend Name) as she pointed to a nearby stand. "Look at the pretty jewlery it's so beautifulllllllll!" she swooned.

“Oh it is pretty beautiful. Hey Lady, how much for this pretty diamond necklace?” you ask the lady as you eyed a diamond necklace with a heart shaped pendant.

“15 pounds.” she answere.d.

“Um How much is 15 pounds...” you whispered to (Friend Name).

“Uh...about 24.03 dollars.”

“I think that’s cheap right....”

“I would think....”

You handed the lady 20 dollars, it was a good thing she took the money and didn’t ask for pounds, because you didn’t convert your money when you got off the plane.

“Thank you come again!” she said as you put the necklace on and walked away.

“So what should we do today (Name)?” asked (Friend Name). You shrugged. “I’m not sure, want to just walk somewhere or something?” you asked.  “Yeah, let’s go see some sights and stuff.” she replied.

You two began walking. You passed by all the shops and streets in England. And indeed, it was rather beautiful.

“Watch where you’re going, ush!” you heard a cry as you felt someone smack into you. You fell to the ground as you looked up. You saw a boy about older than you were. He was blonde and he had blue eyes. He was wearing a purple coat, and a green vest with.......booty shorts!? What the fuck?! And what is up with his shoes are those girl boots?! They look like something you would wear......ew.

“Um sorry.” you say to him.

“You should be!” he scoffed. He began walking. There was also some man with him, in a black suit. He was also wearing glasses and strange yellow eyes. He held out his hand to you and helped you up. “You must forgive my master.” he said as he walked with him..

“Are you okay that guy was rude.” (Friend Name) asked as she stared at Alois. “I know.” you mumbled. You looked at him for a moment., “WAIT YOU WITH THE WEIRD OUTFIT!!” you yelled at the blonde. He turned around. “What do you want know!?” he asked agitated. You looked at his shorts. “What person wears shorts that short!? And your boots are way too girlish. Are you gay?” you asked.

“I AM NOT GAY! And everyone wears shorts like this, DUH!!!” he cried. You shaked your head, “No one wears shorts like that.” you mumbled. He looked really pissed off now. “Y-Yeah huh!!!” he cried as he pulled out what seemed to be another pair of shorts. “Claude, put these on!!!” he cried to the man.

“Do I have to master...” he mumbled.

“YES!” he cried. “Strip down and wear these to prove her wrong!” he cried.

“Oh. My. Gosh.” (Friend Name) said. “I think I am about to die of laughter if he does it.”
You nod. “Dude he is one crazy odd kid.” you whisper. (Friend Name) nodded.

“....*sigh*, Yes master...” he sighed as he began to take his pants off. He grabbed the shorts from the boy and began to put them on.

“Oh god he know’s we’re in public right?” (Friend Name) mumbles. “I know....but....they look way too tight on him...” you mumble..

“See? Everyone wears them.” the boy cried. The man looked like he was about to kill him, “Yes......” he mumbles. “Come on Claude let’s go~!” he giggled as he skipped off. The man known as Claude seemed like he wasn’t changing back into his pant’s anytime soon.

“Does that guy know those shorts make his butt look huge?” (Friend Name) asked.

“Shh...he’s looking at us.....” you mumbled.

As Claude and the boy walked away, you began on your way with (Friend Name) to see the sights like you’d hoped, but whatever was for sure, that boy was weird.
OH GOD LONG TITLE IS LONG. IT WON'T FIT TT^TT Oh wells! This is that shit I've been working on for a couple days XD


ASDFKASDFGHJKL:HGFBN CLAUDE WEARING BOOTY SHORTS I CANNOT EVEN XDD LMAO!!!!

Comment please and enjoy!

Image (c) :iconkuro-mai: [link]
(Sorry about that.)
-Hatsune~

Next:[link]

P.S: Want to bug Claude about his shorts? Check out my new ask-account for Alois and Claude! :iconaskaloisandclaude:
Add a Comment:
 
:iconpokegirlfan012405:
Pokegirlfan012405 Featured By Owner Dec 29, 2014
OMG!!! HAHHAHAHHAHAH !! ah well i love shorts....XD ah but Claude in shorts!?!? OMG i love it!!
Reply
:iconskittlz1:
skittlz1 Featured By Owner Dec 6, 2014  Student Writer
Booty  lol WORK IT CLAUD XDD
Reply
:iconceilia-destiny:
Ceilia-Destiny Featured By Owner Nov 25, 2014
Im lmao louder than undertaker
Reply
:iconnyanyanyaimacat:
NyaNyaNyaImaCat Featured By Owner Nov 25, 2014  Hobbyist Photographer
MY EYES ARE FOREVER SCREWED
Reply
:iconcrystalcritic:
CrystalCritic Featured By Owner Oct 8, 2014  Hobbyist Artist
Well that is forever burned into my brain.
Reply
:iconcanervia:
canervia Featured By Owner Edited Sep 20, 2014  Hobbyist Artist
“Claude, put these on!!!” 
“Do I have to master...”
“YES!” “Strip down and wear these to prove her wrong!”
oh god.. I am NEVER gonna forget that  Lol - Natsu Fairy Tail  i just love that :D well done!

Reply
:iconichigomintbunny:
IchigoMintBunny Featured By Owner Sep 29, 2014  Hobbyist Traditional Artist
IKR?!? XD
Reply
:iconcanervia:
canervia Featured By Owner Sep 30, 2014  Hobbyist Artist
yeah XD
Reply
:icongab226789:
gab226789 Featured By Owner Sep 17, 2014  Student Writer
(slamming head into wall)
Reply
:iconichigomintbunny:
IchigoMintBunny Featured By Owner Sep 29, 2014  Hobbyist Traditional Artist
//chews popcorn watching 
Reply
:icongab226789:
gab226789 Featured By Owner Sep 30, 2014  Student Writer
CLAUDE!!!!!!!!! BLEGH!!!!! (fangirl spasm)
Reply
:iconpillowsheeps:
PillowSheeps Featured By Owner Aug 12, 2014
Hahahaha.... Poor Claude......
Reply
:iconsallade:
Sallade Featured By Owner Aug 3, 2014  Hobbyist General Artist
Claude in booty shorts...dat ass :iconmegustaplz:
Reply
:iconichigomintbunny:
IchigoMintBunny Featured By Owner Aug 4, 2014  Hobbyist Traditional Artist
mmmmhmmmm
Reply
:iconlemongum2713:
LemonGum2713 Featured By Owner Jul 28, 2014  Hobbyist Artist
"Are you a gay?" Lol, wut XD I've just died :DD
Reply
:iconichigomintbunny:
IchigoMintBunny Featured By Owner Aug 4, 2014  Hobbyist Traditional Artist
that

is such a fitting icon

to go with that statement
Reply
:iconlemongum2713:
LemonGum2713 Featured By Owner Aug 5, 2014  Hobbyist Artist
:XD: 
Reply
:iconfantasyfan100:
Fantasyfan100 Featured By Owner Jul 15, 2014
OMG! BEST MOMENT EVER!
Reply
:iconlozlover12355:
lozlover12355 Featured By Owner Jul 3, 2014
Omfg lol wtf xD!!!! I am dying lol!!!!
Reply
:iconichigomintbunny:
IchigoMintBunny Featured By Owner Aug 4, 2014  Hobbyist Traditional Artist
CLEAR


//ZAPZAPZAPZAPZAP
Reply
:icon00ponytail00:
00ponytail00 Featured By Owner Jun 24, 2014  Hobbyist Writer
I'm dying of laughter!!!!
Reply
:iconichigomintbunny:
IchigoMintBunny Featured By Owner Aug 4, 2014  Hobbyist Traditional Artist
i am so sorry for your loss


here have some flowers


//theyremadeofplasticbecauseimcheap
Reply
:iconaloistrancyfangirl:
AloisTrancyfangirl Featured By Owner May 10, 2014  Student
omg lol YESH 
Reply
:iconimsorandom9590:
ImSoRandom9590 Featured By Owner Mar 25, 2014
LMFAO!!  It's not called being gay,it's called being Fabulous!!    Pikachu Piff Plz 
Reply
:iconcielandsebastionsbae:
cielandsebastionsbae Featured By Owner Jun 27, 2014  Hobbyist Writer
Pewdiepie Reference!!!Skrillex- Brofist 
Reply
:iconbrooklynragesaywhat:
BrooklynrageSaywhat Featured By Owner Apr 14, 2014
Love this comment
Reply
:iconzlayzlay:
ZlayZlay Featured By Owner Mar 13, 2014  Student General Artist
 booty shorts?   Llama Emoji 27 (Awesome) [V2]
                                   dat Alois Ole!
Reply
:iconandreathechinchilla:
AndreaTheChinchilla Featured By Owner Mar 8, 2014  Hobbyist General Artist
Don't worry I've seen a title 3x longer than yours x) I love this by the way!:D
Reply
:iconoliviaphantomhive:
OliviaPhantomhive Featured By Owner Mar 5, 2014  Hobbyist Writer
I'm a little confused on the era, in which you've written you story. Black Butler was placed in the 19th century (1800's), also known as the Victorian Era. In the 1800's they didn't have cell phones<img>, or planes, and it was perfectly normal to dress the way Alois does. If it is a 21st century, some how went back in time (I hate those cheesy things), then it wasn't clarified. Other than, I do enjoy this story.
Bunny Emoji-35 (Eating) [V2] You're Welcome Speech Bubble 1 - BeemoteYou're Welcome Speech Bubble 2 - Beemote  
Reply
:iconichigomintbunny:
IchigoMintBunny Featured By Owner Mar 5, 2014  Hobbyist Traditional Artist
It's modern based, I didn't think it would matter bit now that you think of it it would be odd to have phones in the  1800's ^.^"
Reply
:icontalentnotrequired:
TalentNotRequired Featured By Owner Feb 18, 2014  Hobbyist Digital Artist
Hehe, if I were to be super nitpicky, I feel like my friend and I are idiots who know nothing about England. Total airheads. I'm not THAT stupid. Big Ben and "sights" are the only things you can think of? Not like I know much about England either, but maybe you could've took a few seconds to google it? Idk, nice story so far though...
Reply
:iconichigomintbunny:
IchigoMintBunny Featured By Owner Feb 19, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Thanks I guess..
Reply
:icontalentnotrequired:
TalentNotRequired Featured By Owner Feb 19, 2014  Hobbyist Digital Artist
Hehe, I only comment/criticize stuff that's worth criticizing, I like that plot. :3
Reply
:iconichigomintbunny:
IchigoMintBunny Featured By Owner Feb 19, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Oh as long as the plot is good XD Hana thanks
Reply
:iconnarutoeatsasuke:
narutoEATsasuke Featured By Owner Feb 10, 2014  Hobbyist Writer
but  that  booty  tho  XD
Reply
:iconangel434:
Angel434 Featured By Owner Jan 29, 2014  Hobbyist Artist
oh my god no Claud Kao Emoji-41 (Lol) [V3] 
Reply
:iconaloisx:
AloisX Featured By Owner Jan 21, 2014  Hobbyist Digital Artist
You made Alois look like an ass get it? Haha I'm not pleased :/
Reply
:iconichigomintbunny:
IchigoMintBunny Featured By Owner Jan 21, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Um. Ok.
Reply
:iconaloisx:
AloisX Featured By Owner Jan 21, 2014  Hobbyist Digital Artist
You don't get it do you
Reply
:iconichigomintbunny:
IchigoMintBunny Featured By Owner Jan 22, 2014  Hobbyist Traditional Artist
I really don't care... Yeah...
Reply
:iconaloisx:
AloisX Featured By Owner Jan 22, 2014  Hobbyist Digital Artist
I swear my little sister typed this don't judge me {(-_-)}
Reply
:iconichigomintbunny:
IchigoMintBunny Featured By Owner Jan 22, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Ok that makes some sense ^^
Reply
:iconaloisx:
AloisX Featured By Owner Jan 23, 2014  Hobbyist Digital Artist
Haha siblings tho...(。-_-。)
Reply
:iconichigomintbunny:
IchigoMintBunny Featured By Owner Jan 23, 2014  Hobbyist Traditional Artist
I know right?
Reply
(1 Reply)
:iconyuki1112:
yuki1112 Featured By Owner Jan 19, 2014  Hobbyist General Artist
OH MY GOD THAT WAS HILARIOUS!!!!!!!!!!!!!
Reply
:iconvanillexhope:
VanilleXHope Featured By Owner Jan 4, 2014  Hobbyist Photographer
I Like big butts and I cannot lie... 
Reply
:iconxsparx:
XsparX Featured By Owner Jan 12, 2014  Hobbyist General Artist
you made my day..Xp
Reply
:iconpinkietheanimeperson:
PinkieTheAnimePerson Featured By Owner Dec 31, 2013  Hobbyist Writer
BWAHAHAHAHAHA I ASKED HIM IF HE WAS GAY!!!!
Reply
:iconichigomintbunny:
IchigoMintBunny Featured By Owner Dec 31, 2013  Hobbyist Traditional Artist
MUAHAHAHHA
Reply
:iconpinkietheanimeperson:
PinkieTheAnimePerson Featured By Owner Dec 31, 2013  Hobbyist Writer
I think that's just plain awesome..............and *smirks* BOOTY SHORTS!!
Reply
Add a Comment:
 
×

:iconichigomintbunny: More from IchigoMintBunny


Featured in Collections

Kuro Characters X Reader by FruitsBasket61999

Black Butler by Ashlin15

Black Butler by sierrafan87


More from DeviantArt



Details

Submitted on
December 2, 2012
File Size
6.2 KB
Link
Thumb

Stats

Views
14,435 (1 today)
Favourites
364 (who?)
Comments
345
×